Reacties
Reacties 651 - 700 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Petra en René | Hallo lieve mensen, wat een feest was het weer om… | 23 jun. '18 |
| Elly | Het was weer een feest om mail van jullie te lezen.… | 23 jun. '18 |
| Henk | Mijn boek was ik vergeten tijdens onze vakantie maar… | 23 jun. '18 |
| Joske | Heerlijk die overpeinzingen aan het eind van de reis.… | 23 jun. '18 |
| Gitta en Michel | Het was weer een groot genoegen om jullie fietsavonturen… | 23 jun. '18 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Mooi geschreven verhalen met mooie foto's! Goede… | 23 jun. '18 |
| Andrea Roepers | Mooie verhalen, prachtige foto's, het was leuk… | 23 jun. '18 |
| Joke vd Knaap | Mooie verhalen, mooie foto’s, dank voor het delen.… | 22 jun. '18 |
| Petra en René | Of jullie nu fietsen of een "rustdag" hebben,… | 20 jun. '18 |
| Erna | Dit leest zo fantastisch dat ik bijna zou willen dat… | 20 jun. '18 |
| Heidi kluitenberg | Mooie foto’s. Veel fietsplezier verder 😘 | 19 jun. '18 |
| Joske | Het blog mag dan in eerste instantie wat oninteressant… | 18 jun. '18 |
| Andrea Roepers | Mooie plaatjes, jullie zijn toppers hoor!!!! Ik doe… | 18 jun. '18 |
| Jan Willem Visser | Dag allen Zo toch even een bericht van de met stoklopende… | 18 jun. '18 |
| Marieke de Moel | Niet normaal, wat een tocht! Leuk om te lezen, veel… | 18 jun. '18 |
| Daniella | PRACHTIG | 18 jun. '18 |
| Joke vd Knaap | Mooi verhaal weer. Wat een avontuur. Succes met de… | 18 jun. '18 |
| Marja Cornel | Wat een heerlijk verhaal weer, alsof wij erbij zijn… | 17 jun. '18 |
| Petra en René | Wederom mooi verhaal en mooie foto's. Een echte… | 16 jun. '18 |
| Petra en René | Wat een mooie foto's en heerlijke kampeerplek.… | 15 jun. '18 |
| Petra en René | Hè hè, eindelijk hebben we 2.882 km ten noorden… | 15 jun. '18 |
| Henk | Ad, allereerst respect voor de mooie verhalen. Het… | 14 jun. '18 |
| Joske | Hilarisch... Tijdens de inleiding van vandaag ging… | 14 jun. '18 |
| Joske | Zelfs een dagje niksen wordt beschreven als een groot… | 14 jun. '18 |
| Joske | Wat een fantastische plek. Dat uitzicht is fenomenaal.… | 14 jun. '18 |
| Stefan & Bianca | Mooie foto`s en nog mooier zijn de verhalen. Veel… | 14 jun. '18 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Prachtige omgeving daar met die bloeiende cactussen!… | 13 jun. '18 |
| Erna | Wat een prachtig mooie plek zeg, geen wonder dat jullie… | 13 jun. '18 |
| Elly | Wat een heerlijk leven is het vakantieleven. Kan het… | 12 jun. '18 |
| Daniella | Heerlijk | 12 jun. '18 |
| Daniella | Wauw wat en droom plekje !!! | 12 jun. '18 |
| Eduard Meulenberg | Wat een prachtig plekje zeg. Ik zou nog even blijven...… | 11 jun. '18 |
| Joske | Wow, vandaag alle lof voor de foto's. Gewoon… | 9 jun. '18 |
| Joske | Heerlijk even zo'n dagje tussendoor. Na die heftige… | 9 jun. '18 |
| Daniella | Wauw prachtig daar !! | 8 jun. '18 |
| Andrea Roepers | Hoi jullie 4, wat een prachtige foto's. Jullie… | 7 jun. '18 |
| Marja Cornel | Wat een heerlijk en gezellig verhaal is het weer geworden!… | 7 jun. '18 |
| Joske | Wat fijn dat wij (dank Petra en René) interactief… | 7 jun. '18 |
| Joske | Mochten jullie nog input nodig hebben om het zelfmedelijden… | 7 jun. '18 |
| Joske | Heerlijk beeldend geschreven!! | 7 jun. '18 |
| Joske | Ja, geweldige optie die E; meer van alles! Renee gefeliciteerd… | 5 jun. '18 |
| Marja Cornel | Lieve Renee, nog van harte gefeliciteerd, hopen dat… | 5 jun. '18 |
| Carla en Henk | René , beter laat dan nooit, van harte gefeliciteerd… | 5 jun. '18 |
| Petra | Oeps, Renée's verjaardag vergeten. Alsnog natuurlijk… | 4 jun. '18 |
| Eduard Meulenberg | Veel plezier! we gaan jullie avonturen weer volgen… | 4 jun. '18 |
| Christel | Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd en een fijne… | 3 jun. '18 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Véél fietsplezier met hopelijk lekker veel mooi… | 2 jun. '18 |
| Marrie de Mos | Veel plezier met z’n viertjes. Geniet ervan, en… | 2 jun. '18 |
| Jetty en René | Maak er samen weer een onvergetelijke trip van ! Geniet… | 2 jun. '18 |
| Jetty en René | Maak er samen weer een onvergetelijke trip van ! Geniet… | 2 jun. '18 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »