Reacties
Reacties 551 - 600 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Donald Wever | Dat begint in ieder geval goed. Ik kan alleen toevoegen;… | 17 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Blijf gezond en geniet😘 | 17 jun. '20 |
| Roland Rouw | Leuk en veel reisplezier. | 17 jun. '20 |
| Gitta en Michel | Heel veel plezier op jullie nieuwe fietsavontuur toegewenst.… | 16 jun. '20 |
| Henk | Goede en veilige reis | 16 jun. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | Wow,pretty awesome we always tell our family and friends… | 16 jun. '20 |
| Erna | Goed om jullie belevenissen weer te kunnen volgen… | 15 jun. '20 |
| Christa Schildkamp | Ad ik wens je met Marian en jullie vrienden een hele… | 15 jun. '20 |
| Hans | Fijne vakantie en ik zie graag jullie coronabestendige… | 15 jun. '20 |
| Joske | *zonder enige twijfel | 15 jun. '20 |
| Joske | Eindelijk... Hebben te lang moeten wachten om weer… | 15 jun. '20 |
| Lucie en Joop ten Kate | Beste mensen, heel veel plezier en mooi weer toegewenst!… | 15 jun. '20 |
| Joke vd Knaap | Goede reis, lekker genieten en ik lees weer mee. | 15 jun. '20 |
| Elly | Leuk om jullie verhalen weer te gaan lezen. Dan vieren… | 15 jun. '20 |
| Clemens | Goede reis en geniet ervan; deze keer gaat het gewoon… | 15 jun. '20 |
| Daniella | Heel veel plezier lieve schatten.. Ga er van genieten!… | 15 jun. '20 |
| Andrea Roepers | We gaan weer van jullie reisverhalen genieten. Heel… | 15 jun. '20 |
| Jiske | Ho ho, Renée die voor ons heeft gezorgd! Rectificatie;… | 26 jun. '19 |
| Erna | Heerlijk zo'n geplande vakantie die totaal anders… | 25 jun. '19 |
| Marja Cornel | Wat een heerlijk verhaal weer, van genoten vooral… | 24 jun. '19 |
| Henk | Blij dat het “gezin” weer compleet is. Ondanks… | 16 jun. '19 |
| Reid Veltkamp Villy | I love reading your blog , sorry to hear about Ad… | 16 jun. '19 |
| Reid Veltkamp Villy | Beautiful | 16 jun. '19 |
| Nicole | Tjonge ik begon mij ook al enige zorgen te maken.… | 14 jun. '19 |
| Daniella | Fijn weer wat te lezen van jullie ! En zo fijn dat… | 14 jun. '19 |
| Marja Cornel | He, gezellig weer iets van jullie te horen. Blij dat… | 14 jun. '19 |
| Petra | Hallo alle 4, wat hebben we jullie gemist. Maar nu… | 14 jun. '19 |
| Erna | Hopelijk inmiddels opgeknapt. | 7 jun. '19 |
| Nicole | Tjonge Ad... ben jij alweer een beetje opgeknapt ? | 3 jun. '19 |
| Reid Veltkamp Villy | Thank you for the blog so fun to read , and i so not… | 3 jun. '19 |
| Reid Veltkamp Villy | Wow , that is quite the day going uphill , thank you… | 3 jun. '19 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Beterschap Ad sterkte alledrie | 2 jun. '19 |
| Petra | Inderdaad een geluk bij een ongeluk. Brrrr Ad, beterschap. | 2 jun. '19 |
| Marja Cornel | Wat ontzettend vervelend voor Ad, hopen dat hij zich… | 2 jun. '19 |
| Henk | Mooie locatie, voor ons al even geleden. Maar heel… | 1 jun. '19 |
| Marianne | Echt zo vervelend voor hem. 4e dag op rij koorts.… | 1 jun. '19 |
| Erna | Heel vervelend als je vakantie hebt. Hoop dat hij… | 31 mei '19 |
| Joke vd Knaap | Oei dat is niet best, van harte beterschap. | 30 mei '19 |
| Andrea Roepers | Beterschap Ad, balen zeg. | 30 mei '19 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Ai dat is heel vervelend 😵 ziek zïjn is niet leuk… | 30 mei '19 |
| Marja Cornel | Sterkte en beterschap!! | 30 mei '19 |
| Christel | Ad, beterschap | 30 mei '19 |
| Marianne J. | Gatsie Ad...sterkte en gauw opknappen!💊💉 | 30 mei '19 |
| Renee | Hans, Noah herkent je gelukkig nog steeds, ondanks… | 28 mei '19 |
| Jiske | Wat is dat toch met die glijbaan, ik heb heb mijn… | 28 mei '19 |
| Erna | Ja het is altijd een risico om mensen de weg te vragen… | 28 mei '19 |
| Erna | Ja die glijbaan, een avontuur op zich. Een aardige… | 28 mei '19 |
| Erna | Oef, de snelweg over met je fiets, dat kan alleen… | 28 mei '19 |
| Petra | Wat een prachtige omgeving. Wat een genieten voor… | 28 mei '19 |
| Ad | Hesse, kijk maar op https://capfun.com In het filmpje… | 27 mei '19 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »