Reacties

Reacties 501 - 550 van 950

Naam Reactie Datum
Heidi Kluitenberg Mooi hoor en lekker onderkomen. Geniet van al het… 28 jun. '20
Barbara Zwerus-Rouw Mooie reisverhalen en foto's, nog veel fietsplezier… 28 jun. '20
Henk Mooie reis weer. Genieten maar zou ik zeggen 🍷☕️🍦🍺🍻 28 jun. '20
Roland Rouw Een mooie omgeving en leuke verslagen ga zo door.… 27 jun. '20
Hans Mooie verhalen blijven het. Ik lees niet alles, maar… 27 jun. '20
Heidi Kluitenberg Ook weer leuk en mooi, Haha, succes maar weer....... 27 jun. '20
Heidi Kluitenberg Gaaf jongens! Ik volg jullie ook op Google Earth,… 27 jun. '20
Joske Die blokhutten zijn wel echt super leuk! Maar een… 27 jun. '20
Marja Cornel Heerlijk dat verhaal van Marianne over de parkeerplaats… 26 jun. '20
Heidi Kluitenberg Mooi jongens, leuke foto’s en doooorrrr vandaag😘 26 jun. '20
Heidi Kluitenberg Cin prachtig bij je, ze hebben maar geboft 25 jun. '20
Reid Veltkamp Villy Leuke verhalen , wat mooie foto’s ook , hoop alles… 25 jun. '20
Daniella Ik krijg heimwee... naar Cin, naar de Ardèche maar… 25 jun. '20
Cin Heerlijk !!! Zo tof geschreven ! Het was erg gezellig… 25 jun. '20
Marja Cornel Wat een verwennerij, krijg er trek van. Zo smakelijk… 25 jun. '20
Marieke de Moel Wat een mooi avontuur weer, Renée en reisgenoten,… 25 jun. '20
Roland Rouw Een leuk verslag , nog heel veel plezier. 25 jun. '20
Heidi Kluitenberg Wat een heerlijke gastvrijheid, of B&B? Maar 👍 25 jun. '20
Andrea Roepers Dat ziet er geweldig uit. Klinkt goed al die lekkere… 25 jun. '20
Donald Prachtig gebied zo te zien. 25 jun. '20
Henk Ad, elke morgen “optassen”. Wat een prachtig woord.… 24 jun. '20
Heidi Kluitenberg Mooi jongens en lekker eten en drinken! 24 jun. '20
Daniella Wat ziet het er prachtig uit! Heerlijk om jullie verhalen… 24 jun. '20
Reid Veltkamp Villy Beautiful scenery, love to read your log , 24 jun. '20
Jiske He's back!!! No pressure of course! Maar ik geniet… 24 jun. '20
Bert Rouw Inderdaad prachtige vergezichten. Kan mij voorstellen… 24 jun. '20
Erna Wat een heerlijk landschap. 23 jun. '20
Erna oef 23 jun. '20
Erna de mooie kant van regen. 23 jun. '20
Erna Jullie gaan er serieus tegenaan, niet teveel afdwalingen… 23 jun. '20
Joske Weer een heerlijk verhaal, jij hebt duidelijk geen… 21 jun. '20
Stefan & Bianca We genieten weer van de leuke verhalen en mooie foto`s.… 21 jun. '20
Reid Veltkamp Villy Love the saying E-Bike is for Watjes and not for Bikkels… 21 jun. '20
Heidi Kluitenberg Mooi man! Veel plezier maar weer!😘 Suggestie: Makkelijk… 20 jun. '20
Jose en Johan Oosterveen Wat een leuk reisverslag. wij zullen ze met regelmaat… 19 jun. '20
Andrea Roepers Weer heerlijk om jullie verhalen te volgen. Iedere… 19 jun. '20
Jiske Cluny....dat komt me bekend voor! Dat is het startpunt… 19 jun. '20
Joske Ik snap jullie kerels volledig. Een Mobil home in… 18 jun. '20
Petra Het is zoeken naar de foto's van de tentjes.… 18 jun. '20
Krissie Heerlijk stuk. En ik zie die onderhandelingen al helemaal… 18 jun. '20
Heidi Kluitenberg Haha Ad, mooi geschreven en nou, heel sociaal hoor… 18 jun. '20
Bert Rouw Kijk hier zat ik op te wachten....de eerste echte… 18 jun. '20
Marja Cornel Hahaha, wie heeft de bedienmeneer met autogeen lasser… 18 jun. '20
Roland Rouw Een heel mooi verslag om te lezen. Heel veel plezier. 18 jun. '20
Barbara Zwerus-Rouw Heerlijk leesvoer die verslagen. Hopelijk dit jaar… 18 jun. '20
Erna En het begin is weer goed, de bonnefooi blijft aantrekkelijk,… 18 jun. '20
Krissie heerlijk om weer te lezen!! and keep your distance,… 18 jun. '20
Petra Heerlijk dat er weer gefietst en gekampeerd kan en… 18 jun. '20
Marja Cornel Wat een gezellig begin van de dag weer, die reisverslagen… 18 jun. '20
Henk Lieve allen. Als Ik het eerste verslag lees is de… 17 jun. '20

1  « Vorige 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende »  ...