Reacties
Reacties 501 - 550 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Heidi Kluitenberg | Mooi hoor en lekker onderkomen. Geniet van al het… | 28 jun. '20 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Mooie reisverhalen en foto's, nog veel fietsplezier… | 28 jun. '20 |
| Henk | Mooie reis weer. Genieten maar zou ik zeggen 🍷☕️🍦🍺🍻 | 28 jun. '20 |
| Roland Rouw | Een mooie omgeving en leuke verslagen ga zo door.… | 27 jun. '20 |
| Hans | Mooie verhalen blijven het. Ik lees niet alles, maar… | 27 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Ook weer leuk en mooi, Haha, succes maar weer....... | 27 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Gaaf jongens! Ik volg jullie ook op Google Earth,… | 27 jun. '20 |
| Joske | Die blokhutten zijn wel echt super leuk! Maar een… | 27 jun. '20 |
| Marja Cornel | Heerlijk dat verhaal van Marianne over de parkeerplaats… | 26 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi jongens, leuke foto’s en doooorrrr vandaag😘 | 26 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Cin prachtig bij je, ze hebben maar geboft | 25 jun. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | Leuke verhalen , wat mooie foto’s ook , hoop alles… | 25 jun. '20 |
| Daniella | Ik krijg heimwee... naar Cin, naar de Ardèche maar… | 25 jun. '20 |
| Cin | Heerlijk !!! Zo tof geschreven ! Het was erg gezellig… | 25 jun. '20 |
| Marja Cornel | Wat een verwennerij, krijg er trek van. Zo smakelijk… | 25 jun. '20 |
| Marieke de Moel | Wat een mooi avontuur weer, Renée en reisgenoten,… | 25 jun. '20 |
| Roland Rouw | Een leuk verslag , nog heel veel plezier. | 25 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Wat een heerlijke gastvrijheid, of B&B? Maar 👍 | 25 jun. '20 |
| Andrea Roepers | Dat ziet er geweldig uit. Klinkt goed al die lekkere… | 25 jun. '20 |
| Donald | Prachtig gebied zo te zien. | 25 jun. '20 |
| Henk | Ad, elke morgen “optassen”. Wat een prachtig woord.… | 24 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi jongens en lekker eten en drinken! | 24 jun. '20 |
| Daniella | Wat ziet het er prachtig uit! Heerlijk om jullie verhalen… | 24 jun. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | Beautiful scenery, love to read your log , | 24 jun. '20 |
| Jiske | He's back!!! No pressure of course! Maar ik geniet… | 24 jun. '20 |
| Bert Rouw | Inderdaad prachtige vergezichten. Kan mij voorstellen… | 24 jun. '20 |
| Erna | Wat een heerlijk landschap. | 23 jun. '20 |
| Erna | oef | 23 jun. '20 |
| Erna | de mooie kant van regen. | 23 jun. '20 |
| Erna | Jullie gaan er serieus tegenaan, niet teveel afdwalingen… | 23 jun. '20 |
| Joske | Weer een heerlijk verhaal, jij hebt duidelijk geen… | 21 jun. '20 |
| Stefan & Bianca | We genieten weer van de leuke verhalen en mooie foto`s.… | 21 jun. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | Love the saying E-Bike is for Watjes and not for Bikkels… | 21 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi man! Veel plezier maar weer!😘 Suggestie: Makkelijk… | 20 jun. '20 |
| Jose en Johan Oosterveen | Wat een leuk reisverslag. wij zullen ze met regelmaat… | 19 jun. '20 |
| Andrea Roepers | Weer heerlijk om jullie verhalen te volgen. Iedere… | 19 jun. '20 |
| Jiske | Cluny....dat komt me bekend voor! Dat is het startpunt… | 19 jun. '20 |
| Joske | Ik snap jullie kerels volledig. Een Mobil home in… | 18 jun. '20 |
| Petra | Het is zoeken naar de foto's van de tentjes.… | 18 jun. '20 |
| Krissie | Heerlijk stuk. En ik zie die onderhandelingen al helemaal… | 18 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Haha Ad, mooi geschreven en nou, heel sociaal hoor… | 18 jun. '20 |
| Bert Rouw | Kijk hier zat ik op te wachten....de eerste echte… | 18 jun. '20 |
| Marja Cornel | Hahaha, wie heeft de bedienmeneer met autogeen lasser… | 18 jun. '20 |
| Roland Rouw | Een heel mooi verslag om te lezen. Heel veel plezier. | 18 jun. '20 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Heerlijk leesvoer die verslagen. Hopelijk dit jaar… | 18 jun. '20 |
| Erna | En het begin is weer goed, de bonnefooi blijft aantrekkelijk,… | 18 jun. '20 |
| Krissie | heerlijk om weer te lezen!! and keep your distance,… | 18 jun. '20 |
| Petra | Heerlijk dat er weer gefietst en gekampeerd kan en… | 18 jun. '20 |
| Marja Cornel | Wat een gezellig begin van de dag weer, die reisverslagen… | 18 jun. '20 |
| Henk | Lieve allen. Als Ik het eerste verslag lees is de… | 17 jun. '20 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »