Reacties

Reacties 451 - 500 van 950

Naam Reactie Datum
Joske Wow, die rivier, schitterend! Neem toch aan dat er… 3 jul. '20
Heidi Kluitenberg Moo jongens! Succes weer en tot de volgende keer! 3 jul. '20
Daniella Die zwijntjes zijn echt niet bang... heel leuk dit… 3 jul. '20
Daniella Wauwwwwwwwww 3 jul. '20
Daniella Wat een prachtige omgeving... en ik moet Joske wel… 3 jul. '20
Daniella Wauw wat speciaal zeg die kerk op die berg. Heel mooi!… 3 jul. '20
Christel Bekende streken. Hier hebben Hans en ik ook gefietst.… 3 jul. '20
Erna Hier is het goed toeven. 3 jul. '20
Reid Veltkamp Villy You girls are mean machines, Biking 🚴‍♀️… 3 jul. '20
Daniella Wat is het daar ongelooflijk mooi zeg! 3 jul. '20
Heidi Kluitenberg Heerlijk vooral de tent☺️👍😘 3 jul. '20
Jiske Ik betwijfel of jullie de boodschap 'doen jullie… 3 jul. '20
Clemens Fantastische omgeving daar. Ik geniet mee van jullie… 3 jul. '20
Erna Ah Saou, daar liggen een aantal goede herinneringen… 2 jul. '20
Joske Dat het een mooie tocht is blijkt al wel uit het blog.… 2 jul. '20
Bert Rouw Goed om de glimlach op het gezicht van Renee te zien.… 2 jul. '20
Roland Rouw Heel fijn dat Renee weer herstellende is. Jullie zitten… 2 jul. '20
Elly Hoi, allen, ondanks de vervelende valpartij, kan Ad… 2 jul. '20
Heidi Kluitenberg Renee fijn dat het beter gaat. Mooie foto’s mensen! 2 jul. '20
Marja Cornel Heel fijn dat het beter gaat met Renee! Was weer schrikken,… 2 jul. '20
Erna Goed te lezen dat het met Renee een stuk beter gaat… 1 jul. '20
Christel He, zusje. Je hebt wel weer pech. Goed te horen, dat… 1 jul. '20
Renée Hallo allemaal. Dank voor de lieve berichtjes. Ik… 1 jul. '20
Erna Wat een bikkels zijn jullie echt heel knap gedaan.… 1 jul. '20
Roland Rouw Heel stoer en goed gedaan. Ik wens Renee beterschap… 1 jul. '20
Andrea Roepers Jeetje Renée, wat een pech. Juist na zo'n super… 1 jul. '20
Heidi Kluitenberg Jee wat een narigheid, hoop alles oké als je dit… 1 jul. '20
Daniella SUPER KNAP GEDAAN ! En wat balen Rene, jeetje wat… 1 jul. '20
Marrie de Mos Wat een story zeg. Knap gedaan van de mannen, maar… 1 jul. '20
Hans Mooi dat jullie de 'Kale Berg' na 5 jaar… 1 jul. '20
Joke vd Knaap Ach Renee, nee hè.....hoop dat je niet teveel last… 1 jul. '20
Joske Lekker doorbikkelen. En met die twee racefietsen is… 30 jun. '20
Heidi Kluitenberg Slaap lekker in weer een mobiel Home, heerlijk, geen… 30 jun. '20
Christel Grappig, jullie zitten in Sault op het terras, waar… 30 jun. '20
Jiske Stoere bikers 😎 30 jun. '20
Jiske Potverdorie wat mooi! 30 jun. '20
Roland Rouw Goede reis op de volgende etappe. 29 jun. '20
Elly De jong Ziet er allemaal.prachtig uit, Hans.. geniet nog.ff.. 29 jun. '20
Stefan & Bianca We zijn afgelopen weekend in de Veluwe wezen fietsen,… 29 jun. '20
Daniella Wat ziet het er heerlijk uit allemaal ! 29 jun. '20
Erna Doen jullie goed. 29 jun. '20
Erna Zo het gaat allemaal soepeltjes en leest heel relaxed… 29 jun. '20
Erna Grappig zo'n Pod, ook weer ervaren hoe dat is.… 29 jun. '20
Erna Ah bois de Paiolive, zo mooi. Dst is genieten, zeker… 29 jun. '20
Heidi Kluitenberg Altijd druk en iets doen, niks doen is niets Ad! Dus… 29 jun. '20
Reid Veltkamp Villy You all deserve a day off , enjoy , we are going to… 29 jun. '20
Henk Bekend terrein Bedion. Vorig jaar nog gestaan met… 28 jun. '20
Andrea Roepers Wat hebben jullie steeds een leuke overnachtingsplekjes.… 28 jun. '20
Bert Rouw De ver gezichten zijn inderdaad echt prachtig, die… 28 jun. '20
Joske Heerlijk die groepsdynamiek! Ook erg plezant voor… 28 jun. '20

1  « Vorige 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende »  ...