Reacties
Reacties 451 - 500 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Joske | Wow, die rivier, schitterend! Neem toch aan dat er… | 3 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Moo jongens! Succes weer en tot de volgende keer! | 3 jul. '20 |
| Daniella | Die zwijntjes zijn echt niet bang... heel leuk dit… | 3 jul. '20 |
| Daniella | Wauwwwwwwwww | 3 jul. '20 |
| Daniella | Wat een prachtige omgeving... en ik moet Joske wel… | 3 jul. '20 |
| Daniella | Wauw wat speciaal zeg die kerk op die berg. Heel mooi!… | 3 jul. '20 |
| Christel | Bekende streken. Hier hebben Hans en ik ook gefietst.… | 3 jul. '20 |
| Erna | Hier is het goed toeven. | 3 jul. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | You girls are mean machines, Biking 🚴♀️… | 3 jul. '20 |
| Daniella | Wat is het daar ongelooflijk mooi zeg! | 3 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Heerlijk vooral de tent☺️👍😘 | 3 jul. '20 |
| Jiske | Ik betwijfel of jullie de boodschap 'doen jullie… | 3 jul. '20 |
| Clemens | Fantastische omgeving daar. Ik geniet mee van jullie… | 3 jul. '20 |
| Erna | Ah Saou, daar liggen een aantal goede herinneringen… | 2 jul. '20 |
| Joske | Dat het een mooie tocht is blijkt al wel uit het blog.… | 2 jul. '20 |
| Bert Rouw | Goed om de glimlach op het gezicht van Renee te zien.… | 2 jul. '20 |
| Roland Rouw | Heel fijn dat Renee weer herstellende is. Jullie zitten… | 2 jul. '20 |
| Elly | Hoi, allen, ondanks de vervelende valpartij, kan Ad… | 2 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Renee fijn dat het beter gaat. Mooie foto’s mensen! | 2 jul. '20 |
| Marja Cornel | Heel fijn dat het beter gaat met Renee! Was weer schrikken,… | 2 jul. '20 |
| Erna | Goed te lezen dat het met Renee een stuk beter gaat… | 1 jul. '20 |
| Christel | He, zusje. Je hebt wel weer pech. Goed te horen, dat… | 1 jul. '20 |
| Renée | Hallo allemaal. Dank voor de lieve berichtjes. Ik… | 1 jul. '20 |
| Erna | Wat een bikkels zijn jullie echt heel knap gedaan.… | 1 jul. '20 |
| Roland Rouw | Heel stoer en goed gedaan. Ik wens Renee beterschap… | 1 jul. '20 |
| Andrea Roepers | Jeetje Renée, wat een pech. Juist na zo'n super… | 1 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Jee wat een narigheid, hoop alles oké als je dit… | 1 jul. '20 |
| Daniella | SUPER KNAP GEDAAN ! En wat balen Rene, jeetje wat… | 1 jul. '20 |
| Marrie de Mos | Wat een story zeg. Knap gedaan van de mannen, maar… | 1 jul. '20 |
| Hans | Mooi dat jullie de 'Kale Berg' na 5 jaar… | 1 jul. '20 |
| Joke vd Knaap | Ach Renee, nee hè.....hoop dat je niet teveel last… | 1 jul. '20 |
| Joske | Lekker doorbikkelen. En met die twee racefietsen is… | 30 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Slaap lekker in weer een mobiel Home, heerlijk, geen… | 30 jun. '20 |
| Christel | Grappig, jullie zitten in Sault op het terras, waar… | 30 jun. '20 |
| Jiske | Stoere bikers 😎 | 30 jun. '20 |
| Jiske | Potverdorie wat mooi! | 30 jun. '20 |
| Roland Rouw | Goede reis op de volgende etappe. | 29 jun. '20 |
| Elly De jong | Ziet er allemaal.prachtig uit, Hans.. geniet nog.ff.. | 29 jun. '20 |
| Stefan & Bianca | We zijn afgelopen weekend in de Veluwe wezen fietsen,… | 29 jun. '20 |
| Daniella | Wat ziet het er heerlijk uit allemaal ! | 29 jun. '20 |
| Erna | Doen jullie goed. | 29 jun. '20 |
| Erna | Zo het gaat allemaal soepeltjes en leest heel relaxed… | 29 jun. '20 |
| Erna | Grappig zo'n Pod, ook weer ervaren hoe dat is.… | 29 jun. '20 |
| Erna | Ah bois de Paiolive, zo mooi. Dst is genieten, zeker… | 29 jun. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Altijd druk en iets doen, niks doen is niets Ad! Dus… | 29 jun. '20 |
| Reid Veltkamp Villy | You all deserve a day off , enjoy , we are going to… | 29 jun. '20 |
| Henk | Bekend terrein Bedion. Vorig jaar nog gestaan met… | 28 jun. '20 |
| Andrea Roepers | Wat hebben jullie steeds een leuke overnachtingsplekjes.… | 28 jun. '20 |
| Bert Rouw | De ver gezichten zijn inderdaad echt prachtig, die… | 28 jun. '20 |
| Joske | Heerlijk die groepsdynamiek! Ook erg plezant voor… | 28 jun. '20 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »