Reacties
Reacties 401 - 450 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Heidi Kluitenberg | Sorry dikke vinger! 24😂 | 17 jun. '21 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi hoor! Maar 34 tassen🙈 ik zie nu de foto, mijn… | 17 jun. '21 |
| Barbara Zwerus-Rouw | E-bike zou niet meer anders willen wat een verademing.… | 16 jun. '21 |
| Erna | Ach ja die weerapps, daar valt toch vaak niets op… | 16 jun. '21 |
| Heidi Kluitenberg | Een ebike is de beste koop ooit jongens! Maar geniet… | 16 jun. '21 |
| Hans | Hi Michel, natuurlijk heb ik ons gezelschap gewezen… | 15 jun. '21 |
| Gitta en Michel | Tja Hans, toch een misser: als elektrotechnisch ingenieur… | 15 jun. '21 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi! Nog gefeliciteerd Renee🎉 | 15 jun. '21 |
| Roland Rouw | Mooi verhaal leuke foto's. Geniet er van. | 15 jun. '21 |
| Daniella | Wat lees ik nou!!! Marian in een kabelbaan? Neehhhhh… | 15 jun. '21 |
| Andrea Roepers | Petje af hoor, ik doe het jullie niet na. Gelukkig… | 14 jun. '21 |
| Joske Roosnek | Kort maar krachtig, de Gründlichkeit van jouw (b)logs.… | 14 jun. '21 |
| Henk | 🥳 🍮 | 14 jun. '21 |
| Reid Veltkamp Villy | Ow , love to read about your trip , have to translate… | 10 jun. '21 |
| Erna | En zo kom je dan toch nog over de grens. Las vandaag… | 9 jun. '21 |
| Roland Rouw | Nog veel fietsplezier en een veilige vakantie. | 7 jun. '21 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi hoor! Geniet van de reis😘 | 7 jun. '21 |
| Cin | Succes allemaal !! 👏👏 fietse 😅😉😘 | 5 jun. '21 |
| Erna | Dan is 9 graden een beetje fris ja. Gelukkig is het… | 4 jun. '21 |
| Henk | Jullie zijn weer lekker bezig. Het weer wordt goed… | 3 jun. '21 |
| Heidi Kluitenberg | Lekkerrrrrr😘 | 2 jun. '21 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Heel veel fietsplezier het mooie weer is er dan eindelijk.… | 2 jun. '21 |
| Joske Roosnek | Heerlijk die onderlinge rolverdeling 🤣 Echter blijft… | 1 jun. '21 |
| Joske Roosnek | Het meegenieten kan weer beginnen, prima om zo het… | 1 jun. '21 |
| Suzan Blom | Fijne vakantie, geniet ervan 👌 | 1 jun. '21 |
| Marja Cornel | Wat een heerlijk verhaal weer, zit er bij de koffie… | 1 jun. '21 |
| Roland Rouw | Een mooi reisverslag, ik wens jullie een goede reis… | 1 jun. '21 |
| Petra | Heel veel plezier. Wij zijn net als jullie heel benieuwd… | 31 mei '21 |
| Heidi Kluitenberg | Geniet! | 31 mei '21 |
| Christel | Fijne vakantie. Het mooie weer is begonnen. | 31 mei '21 |
| Andrea Roepers | Petje af hoor onder deze weersomstandigheden. Weer… | 31 mei '21 |
| Reid Veltkamp Villy | Thank you for sharing this , we love it You all are… | 31 mei '21 |
| Erna | En weer op weg. Het betere weer komt eraan, goed voor… | 30 mei '21 |
| Erna | Klinkt als een heerlijke dag. Goed om zo'n stad… | 9 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | En doooooorrrrrrr! Leuk Marianne die bruine benen… | 9 jul. '20 |
| Joske | Gewoon weer een fijn verslag om met een goede kop… | 8 jul. '20 |
| Roland Rouw | Een prachtige omgeving en nog veel trapplezier. | 8 jul. '20 |
| Joske | Hilarisch... Een hole in one in de toiletpot, we komen… | 8 jul. '20 |
| Erna | Tjonge wat een klim zeg, knappe prestatie hoor, ik… | 8 jul. '20 |
| Bert Rouw | Geweldige mooie omgeving daar zeg. De foto's… | 7 jul. '20 |
| Marja Cornel | Heerlijk verhaal weer, schitterende omgeving daar,… | 7 jul. '20 |
| Heidi Kluitenberg | Mooi weer, beter dan hier! Dagen gaan snel, dus geniet.… | 7 jul. '20 |
| Erna | Oeps een telefoon laten liggen, ken het gevoel. Dat… | 7 jul. '20 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Wat is het daar toch Mooi, krijg zowaar weer een beetje… | 5 jul. '20 |
| Christel | Is het geen zonnebril, dan wel .... | 5 jul. '20 |
| Marianne | 🤣🤣🤣🤣 | 5 jul. '20 |
| Andrea Roepers | Oh nee hè, dit klinkt wéér bekend. 😂 Gelukkig… | 4 jul. '20 |
| John en nel | Heel leuk om te lezen . Toch vergeten jullie om het… | 4 jul. '20 |
| Henk | Niet alleen de verhalen maar ook de foto’s zijn… | 4 jul. '20 |
| Erna | Goede plek uitgezocht voor een lekkere rustdag. | 3 jul. '20 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »