Reacties

Reacties 151 - 200 van 950

Naam Reactie Datum
Heleen van wijnen Hartelijk Dank voor het lezen van jullie verhalen.… 1 okt. '22
Henk Genoten van jullie mooie belevenissen. Opmerkelijk… 24 aug. '22
Barbara Zwerus-Rouw Genoten van jullie reisverhalen ❣ wat een pittige… 23 aug. '22
Erna Nou het avontuur is pas ten einde als je weer thuis… 22 aug. '22
Roland Rouw Jullie ook bedankt voor de mooie reisverhalen. 22 aug. '22
Janine Harent Ha mannen, Ik ken jullie niet😂maar wederom genoten… 22 aug. '22
Syd en Margo Leuk om alles te lezen en vanuit mijn luie stoel mee… 22 aug. '22
Petra Pfff. Alleen die treinreis is al een belevenis. Wat… 22 aug. '22
Petra We hebben weer genoten van jullie verhalen en mooie… 17 aug. '22
Henk Wat een prachtig avontuur mannen. Genoten van jullie… 17 aug. '22
Roland Rouw Gefeliciteerd mannen met het afsluiten van deze geweldige… 15 aug. '22
Eduard Meulenberg Bedankt voor jullie memoires van de afgelopen weken.… 15 aug. '22
Stefan & Bianca De grote uitdaging toch mooi volbracht. Hopelijk een… 14 aug. '22
Erna Nou dat is weer een spannend eind, gelukkig toch je… 14 aug. '22
Erna Nou het eind komt in zicht. Fietsen in Schotland lijkt… 14 aug. '22
Erna Jullie zijn inmiddels allrounders aan het worden.… 14 aug. '22
Renée Kanjers!! 👏🏻😘 14 aug. '22
Barbara Zwerus-Rouw Wat een enorme 'klus' waar jullie veel zin… 14 aug. '22
Nel en Fred Ook genoten van jullie reis verhalen prachtige foto's… 14 aug. '22
Elly Goed gedaan mannen. Leuk om te lezen. Succes met de… 14 aug. '22
Andrea Roepers Wat een geweldige prestatie mannen. Was superleuk… 14 aug. '22
Marrie de Mos Wat een mooie verhalen! Weer genoten van jullie fietsavontuur.… 14 aug. '22
Marianne Ben trouwens nog wel benieuwd naar het aantal gereden… 14 aug. '22
Marianne Chapeau!!! Heb genoten van jullie blog en foto's.… 13 aug. '22
Marianne Heerlijk weer een blog lezen net voor het slapen gaan.… 13 aug. '22
Roland Rouw Weer een prachtig verhaal, mannen heel veel respect.… 12 aug. '22
Henk Wat een verhaal weer. Het moet gezegd, stug doorgaan… 12 aug. '22
Marianne Heerlijk blog weer met eerst een reactie van: nee… 12 aug. '22
Reid Veltkamp Villy Too bad about your tires , you sure are a positive… 10 aug. '22
Barbara Zwerus-Rouw Gelukkig de boosdoener van de laatste lekke banden… 10 aug. '22
Marja Cornel Respect voor jullie onderneming en de positieve instelling… 10 aug. '22
Marianne Sleutelstress... Nooit fijn, maar gelukkig loopt het… 10 aug. '22
Marianne Heerlijk weer even lezen met een kopje koffie voordat… 10 aug. '22
Reid Veltkamp Villy Ik denk dat Ad maar een ketting moet hebben om de… 10 aug. '22
Andrea Roepers Respect hoor mannen. Mooie plaatjes weer. Superleuk… 9 aug. '22
Reid Veltkamp Villy Stoer hoor 9 aug. '22
Reid Veltkamp Villy I love to follow you , sorry have been reading it… 9 aug. '22
Erna Regen hoort er toch een beetje bij daar, zolang het… 8 aug. '22
Roland Rouw Onlangs weer prachtige verhalen ondanks het matige… 8 aug. '22
Donald Wever Wat een heerlijk verhaal weer, gelijk even de afgelopen… 8 aug. '22
Renée Dubbel genieten van zo’n lekkere whisky na al die… 8 aug. '22
Marianne Ik dacht al... waar blijft het verhaal van de verdwenen… 8 aug. '22
Henk Mooie plaatjes en verhalen. 8 aug. '22
Elly hoi mannen, leuk om te lezen dat jullie ook af en… 8 aug. '22
Barbara Zwerus-Rouw Geniet van jullie verhalen en de foto's en dat… 7 aug. '22
Henk Mannen jullie genieten. En ik van jullie verhalen. 7 aug. '22
Marianne Het weer mag dan minder zijn, de tassen zullen vast… 7 aug. '22
Marianne Hier hetzelfde. Heerlijk blog over het landschap wat… 7 aug. '22
Renée Zondagochtend, bakkie koffie en twee nieuwe blogs!… 7 aug. '22
Andrea Roepers Weer een prachtig verhaal mannen. Mooie natuur hoor. 7 aug. '22
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...