Reacties
Reacties 151 - 200 van 950
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Heleen van wijnen | Hartelijk Dank voor het lezen van jullie verhalen.… | 1 okt. '22 |
| Henk | Genoten van jullie mooie belevenissen. Opmerkelijk… | 24 aug. '22 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Genoten van jullie reisverhalen ❣ wat een pittige… | 23 aug. '22 |
| Erna | Nou het avontuur is pas ten einde als je weer thuis… | 22 aug. '22 |
| Roland Rouw | Jullie ook bedankt voor de mooie reisverhalen. | 22 aug. '22 |
| Janine Harent | Ha mannen, Ik ken jullie niet😂maar wederom genoten… | 22 aug. '22 |
| Syd en Margo | Leuk om alles te lezen en vanuit mijn luie stoel mee… | 22 aug. '22 |
| Petra | Pfff. Alleen die treinreis is al een belevenis. Wat… | 22 aug. '22 |
| Petra | We hebben weer genoten van jullie verhalen en mooie… | 17 aug. '22 |
| Henk | Wat een prachtig avontuur mannen. Genoten van jullie… | 17 aug. '22 |
| Roland Rouw | Gefeliciteerd mannen met het afsluiten van deze geweldige… | 15 aug. '22 |
| Eduard Meulenberg | Bedankt voor jullie memoires van de afgelopen weken.… | 15 aug. '22 |
| Stefan & Bianca | De grote uitdaging toch mooi volbracht. Hopelijk een… | 14 aug. '22 |
| Erna | Nou dat is weer een spannend eind, gelukkig toch je… | 14 aug. '22 |
| Erna | Nou het eind komt in zicht. Fietsen in Schotland lijkt… | 14 aug. '22 |
| Erna | Jullie zijn inmiddels allrounders aan het worden.… | 14 aug. '22 |
| Renée | Kanjers!! 👏🏻😘 | 14 aug. '22 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Wat een enorme 'klus' waar jullie veel zin… | 14 aug. '22 |
| Nel en Fred | Ook genoten van jullie reis verhalen prachtige foto's… | 14 aug. '22 |
| Elly | Goed gedaan mannen. Leuk om te lezen. Succes met de… | 14 aug. '22 |
| Andrea Roepers | Wat een geweldige prestatie mannen. Was superleuk… | 14 aug. '22 |
| Marrie de Mos | Wat een mooie verhalen! Weer genoten van jullie fietsavontuur.… | 14 aug. '22 |
| Marianne | Ben trouwens nog wel benieuwd naar het aantal gereden… | 14 aug. '22 |
| Marianne | Chapeau!!! Heb genoten van jullie blog en foto's.… | 13 aug. '22 |
| Marianne | Heerlijk weer een blog lezen net voor het slapen gaan.… | 13 aug. '22 |
| Roland Rouw | Weer een prachtig verhaal, mannen heel veel respect.… | 12 aug. '22 |
| Henk | Wat een verhaal weer. Het moet gezegd, stug doorgaan… | 12 aug. '22 |
| Marianne | Heerlijk blog weer met eerst een reactie van: nee… | 12 aug. '22 |
| Reid Veltkamp Villy | Too bad about your tires , you sure are a positive… | 10 aug. '22 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Gelukkig de boosdoener van de laatste lekke banden… | 10 aug. '22 |
| Marja Cornel | Respect voor jullie onderneming en de positieve instelling… | 10 aug. '22 |
| Marianne | Sleutelstress... Nooit fijn, maar gelukkig loopt het… | 10 aug. '22 |
| Marianne | Heerlijk weer even lezen met een kopje koffie voordat… | 10 aug. '22 |
| Reid Veltkamp Villy | Ik denk dat Ad maar een ketting moet hebben om de… | 10 aug. '22 |
| Andrea Roepers | Respect hoor mannen. Mooie plaatjes weer. Superleuk… | 9 aug. '22 |
| Reid Veltkamp Villy | Stoer hoor | 9 aug. '22 |
| Reid Veltkamp Villy | I love to follow you , sorry have been reading it… | 9 aug. '22 |
| Erna | Regen hoort er toch een beetje bij daar, zolang het… | 8 aug. '22 |
| Roland Rouw | Onlangs weer prachtige verhalen ondanks het matige… | 8 aug. '22 |
| Donald Wever | Wat een heerlijk verhaal weer, gelijk even de afgelopen… | 8 aug. '22 |
| Renée | Dubbel genieten van zo’n lekkere whisky na al die… | 8 aug. '22 |
| Marianne | Ik dacht al... waar blijft het verhaal van de verdwenen… | 8 aug. '22 |
| Henk | Mooie plaatjes en verhalen. | 8 aug. '22 |
| Elly | hoi mannen, leuk om te lezen dat jullie ook af en… | 8 aug. '22 |
| Barbara Zwerus-Rouw | Geniet van jullie verhalen en de foto's en dat… | 7 aug. '22 |
| Henk | Mannen jullie genieten. En ik van jullie verhalen. | 7 aug. '22 |
| Marianne | Het weer mag dan minder zijn, de tassen zullen vast… | 7 aug. '22 |
| Marianne | Hier hetzelfde. Heerlijk blog over het landschap wat… | 7 aug. '22 |
| Renée | Zondagochtend, bakkie koffie en twee nieuwe blogs!… | 7 aug. '22 |
| Andrea Roepers | Weer een prachtig verhaal mannen. Mooie natuur hoor. | 7 aug. '22 |


- Reid Veltkamp Villy: You all are an inspiration,…
- Elles Heemskerk: Sterke lieve Renée ♡ Hans…
- Erna: Hoe het leven zomaar een…
- Lianne Voortman: Wat is het leven oneerlijk.…
- Janine Harent: Lieve Renée, Ad en Marianne,…
Alle reacties »