Stille getuigen...

7 september 2016 - Villeneuve-lès-Béziers, Frankrijk

Daar hangen ze dan, onze kledingstukken, die we de afgelopen weken dagelijks om 7 uur aantrokken, nadat alles weer op de fiets gepakt was, om om half acht op de fiets te zitten. Nog een paar daagjes, en we verruilen ze weer voor gewone kleding. Vandaag gaan we ons einddoel halen, de Mediterane, het einde van "de groene route naar de middelandse zee"! We hebben ruim 1800 km in de benen en zijn super trots op ons zelf! Het klimmen was zwaar, de afdalingen heerlijk, de uitzichten prachtig, en de sfeer bleef optimistisch. Barcelona gaat het helaas niet worden vanwege wat kleine technische probleempjes en de enorme hitte, waardoor we genoodzaakt waren om echt uiterlijk om 15 uur een camping op te zoeken en verkoeling te zoeken in het zwembad. We vinden het niet erg, we kijken uit naar de zee. Daarna nog even heerlijk ontspannen en donderdag met de nachttrein richting huis.

Deze foto werd gemaakt op 7 september 2016 in Villeneuve-lès-Béziers, Frankrijk met een Samsung GT-I9515.