De voorbereiding voor de 2017 trip

21 augustus 2017 - Apeldoorn, Nederland

Zondag 13 augustus. Hoe laat? Uurtje of twee, zei Renée. En ja hoor klokslag 14.00 uur rijdt Hans zijn bolide op de plek waar ooit onze camper komt te staan voordat wij op trektocht gaan. Eerst koffie met appelgebak en dan plannen smeden. Wij dachten om het mooie weer op te zoeken. Prima, dat wilden wij ook. En het eerste stuk maar met de auto om de eerste etappes van 100+ km omdat Hans wil opschieten over te slaan. Oké, fijn plan, doen we. Wat dachten jullie van Heidelberg om op de fiets te stappen? Uitstekend idee, heeft ook prima treinverbinding voor het vroegtijdig kleinkind-scenario. Hans heeft ondertussen al een leuk hotelletje gevonden en gelijk maar via Booking gereserveerd. Nou dat was het wel zo’n beetje hè? Oja, hoe laat vertrekken we? Als we nou eens afspreken bij parkeerplaats Oudbroeken langs de A12, hoeven jullie niet om te rijden, gelijk een half uur gewonnen. Prima, klaar. Makkelijk overleggen zo, binnen een uur alles geregeld. Tot vrijdag dan, wij gaan bij Tijs en Marlinda eten. Doe ze de hartelijke groeten.